8 online marketing tipp kisvállalkozásoknak

Milyen online marketing eszközökkel tudod tovább növelni a forgalmad?

Olyan marketing eszközöket mutatok, amelyeket szinte kötelező kihasználni a kisvállalkozásoknak annak érdekében, hogy a forgalmat tovább növeljék – természetesen profitábilis módon.

1.Webanalitika

Pontos webanalitikai mérés nélkül olyan fontos információkról maradunk le, amelyek szükségesek lennének ahhoz, hogy az egész online marketingünket jobbá, megtérülőbbé tegyük.

Ami alap:

Facebook pixel, Google Analytics, Google Analytics 4. Emellett nálam a Google Tag Manager is alap, a különböző mérőkódok precíz kezeléséhez, illetve az egyéb extra funkciói miatt.

2.Social media

Egyszerűen egy bizalmi faktor a felhasználóknál az, hogy milyen módon használod a céged Social media felületét. Több fontos kérdés is felmerül:

Mennyit posztolsz? Amikor egy leendő ügyfél, leendő vásárló rámegy a céged Social media oldalára, nagyon nem azt szeretné látni, hogy az utolsó poszt hónapokkal ezelőtt lett kirakva. Legyél aktív, legalább heti 1-et posztolj, ez a minimum!

Megfelelően ki vannak töltve az adatok? Megfelelő profilkép, borítókép, bemutatkozás stb.

Mennyi like/követő van az oldalon? Amennyiben rendszeresen foglalkozol Social media oldalad/oldalaiddal, akkor ez a szám növekedésnek indul, ami fontos, hogyha egy leendő vásárló fejével gondolkodunk.

3.PPC hirdetések

A PPC kínálta lehetőségeket nagyon nagy kár nem kihasználni. Akár több ügyfelet szeretnél ahhoz, hogy eladd szolgáltatásod, akár terméked szeretnéd eladni, a PPC kampányok megfelelő használatával igazán szép növekedést lehet elérni.

Amennyiben webshopod van, semmiképp ne hagyd ki Google Adsen a Performance Max kampánytípust, adatcsatornával együtt, Facebookon pedig a katalógus hirdetést – remarketing formában.

Egyébként a tapasztalatom, hogy szolgáltatóknál ugyanúgy szuper tud működni az említett kampány típus, nyilván ott adatcsatorna nélkül, de ugyanúgy el lehet indítani az említett Performance Max kampányt.

4.Google Cégem(Google My Business)

Az első és legfontosabb tippem az, hogy legyen.

A Google Cégem az a hely, ahol a cég értékeléseit a legkomolyabban veszik a felhasználók, ezért nagyon fontos:

1.Legyen kitöltve(cég adatok, nyitvatartás, elérhetőségek stb.)

2.Minél több pozitív visszajelzés

3.Reagálj a véleményekre(negatítvra is)

4.Tölts fel rendszeresen új képeket, videókat

5.Posztolj

5.Email marketing

A mai napig egy elképesztően erős marketing eszköz és egy jó ideig még az is lesz. Sokan temetik, de a gyakorlatban nagyon jól teljesít a mai  napig, továbbá rengeted hasznos előnye van.

-Több eladás

-Folyamatos kapcsolattartás leendő vásárlóiddal/klienseiddel

-Új vásárlókat/klienseket szerezhetsz

-Korábbi klienseidet/vásárlóidat újra elérheted

-Építed a kapcsolatod az a listával

6.Blog

A blogolás ma már szinte kötelező. Na de miért olyan fontos, milyen előnyei vannak?

-Növeli a hitelességed/céged hitelességét – Profi vagy a szakmában? Annak is szeretnél tűnni? A blogcikkek írása az adott iparágon belül, egy tökéletes eszköz erre

-SEO szempontból nagyon fontos faktor, „mint tartalmi SEO” – Igen, a blogolás segíti a weboldalad SEO szempontból. A Google szereti az egyedi, tartalmas, minőségi cikkeket és nagyon is értékeli őket

-Segíti a Social media és az email marketing aktivitást – van egy új blogcikket? Oszd meg a céges Social media felületen, vagy küldj egy emailt róla a listádnak

7.Weboldal

Weboldala nyilvánvalóan minden vállalkozásnak van. Na de milyen?

Az első amit cégedből lát a leendő vásárló/kliens, így gyakorlatilag minősíti is a céged.

-UI(design) – legyen modern, szép weboldal, ne legyenek elcsúszások

-UX(felhasználói élmény)-Logikusan kialakított struktúra, legyen kiváló a tartalmi felépítése

-Mobilra optimalizált – könnyen kezelhető legyen mobilról és, a megfelelő megjelenéssel

-Gyors – Egy tanulmány szerint a felhasználók 24%-a elhagyja az oldalt, hogyha 3 másodpercen belül az nem tölt be

8.Hotjar

Nagyon hasznos és fontos információkat tudhatunk meg azzal kapcsolatban, hogy weboldalunkon „hogyan viselkednek” a látogatók.

Ebből számos értékes információhoz hozzá jutunk, amivel aztán optimalizálni tudunk weboldalunkon.

Turbózzuk fel konverzióid számát

Amennyiben megtérülő kampányokat és kézzel fogható eredményeket szeretnél, kérd a díjmentes konzultációt!